środa, 12 lutego 2014

Aktualne

Tak się zbieram i zbieram, do napisania tego posta, ale w sumie nie chce mi się ;)
Nie ma o czym pisać na razie.
Wszystko po staremu.
Tłuczemy chodzenie przy nodze. Teraz już bez piłki - same smaki. Jedyny sposób - trwały - żeby wyprostować jej upośledzone dupsko...

W czwartek jedziemy na pierwszy trening obrony w tym roku. Tym razem jedziemy do Patryka Krajewskiego ( dogup.pl ) - jednego z moich osobistych mistrzów :) :) :)
Trzeba Sancie ułożyć dobry plan treningowy, jakiś nowy pomysł. 
Ciekawa jestem jaka dzicz wyjdzie z Santy po 2 miesiącach przerwy.
Obrona bardzo ją uspokaja. To jest jak balsam dla nerwowego psa.

______________

Na ostatnim spacerze z Karoliną wyjęłam frisbee.
Santa oszalała. Nie było wiatru wiec te rzuty jakoś szły, bo dysk już prawie nie lata, ale daje rade :D

Robiłyśmy też część socjalną do BH.
Czyli spacer w bardzo zaludnionym miejscu, którym była ścieżka w parku - ludzi tyle ile na pielgrzymce w Częstochowie o.O
Zostawanie po jednej stronie ścieżki - my po drugiej - miedzy nami przechodzili ludzie, ludzi z dziećmi, z psami, wózkami. Niestety nie przejeżdżał między nami żaden rowerzysta, aczkolwiek przejeżdżał obok.

______________

Z takich świeższych informacji, mamy pokaz w naszej szkole na dniach otwartych.
Trochę sztuczek, ćwiczeń ze Strzelcami, posłuszeństwa.

_________________

Waruj z biegu

Pierwszy kontakt:


10 komentarzy:

  1. Jeżeli moge cos podpowiedziec - Santa idzie na drugim filmie krzywo, bo dajesz jej zabawke z prawej strony, dawalabym z lewej. Na pierwszym filmie - nie wiem jak u Was z nogami, ale zostawilas ja na siad a odeszlas lewa noga. Ja lewej uzywam do rozpoczynania chodzenia, jak psa zostawiam to ide od prawej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie krzywo, bo mam piłkę. Teraz chodzi na smaki. To był trening przede wszystkim po to, by wpoić jej, ze ma się patrzeć mi w twarz.
      Aktualnie jak chodzi na smakach prostuje się i za parę tygodni będą widoczne efekty.

      Usuń
    2. Moze chodzic i na pilce i na smakach, jak bedziesz podawac nagrody z prawej strony zawsze bedzie krzywo i troche z przodu. Chowaj pilke do lewej kieszeni, baw sie lewa reka, dawaj smaki z lewej reki ;)

      Usuń
    3. Oczywiscie chodzilo mi o drugi filmik, nie wiem czemu napisalam pierwszy ;)

      Usuń
    4. Zauważ, ze mam piłkę w lewej ręce,.. wiec nie wiem czemu pijesz ciągle do tej prawej ręki..?
      Nigdy nie trzymałam ani smaka ani piłki w prawej ręce, to raczej logiczne.

      Usuń
    5. Na koncu ostatniego filmiku dajesz psu nagrode (pilke?) Z prawej? Tak?

      Marta, nie odbieraj tego jako czepianie, zwrocilam tylko na to uwagę.

      Usuń
    6. Przy dostawianiu zawsze mam smaki w prawej , bo idąc na kontakcie Santa próbuje trącać kieszeń ze smakami / piłką.
      Przy chodzeniu mam nagrodę w ręce - lewej.

      ___________

      Nie odbieram tego jak czepianie, po prostu odpowiadam.

      Usuń
  2. Fajną masz tą dziewczynę ;)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo , widzę, że kolejny blog o pieskach :D dodaję do obserwowanych. mogę liczyć na rewanż ? :)
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń