wtorek, 9 września 2014

Nie ma obijania !

Zaczął się rok szkolny.. Maturalna klasa.
Mam dość.
Za mną już kartkówka, przede mną 2 klasówki. Od tak na początek roku, cobyśmy się nie
nudzili :>
Praca, praca, praca, a pies.. pies musi się zadowolić minimalną ilością zajęć w czasie tygodnia. No cóż.. Tak bywa. 
Santa na pewno czuje się nieco zaniedbana i odrzucona, bo przecież ona sądzi, ze świat kręci się wokół jej diabelskiego wcielenia. Wynagradzane ma w weekendy. 
Spędzamy na spacerach, robimy maksimum wybiegania, trochę posłuszeństwa.. No własnie.. trochę. Rzadko udaje mi się zrobić porządny trening obi, po którym mózg Santy jest wyłączony i analizuje swoje poczynania do następnego treningu. Ile się udaje, tyle jest. W domu trochę ćwiczymy zmiany pozycji.. o ile dostawianie i wszystkie elementy z pilnowaniem tyłka już prawie mamy w małym palcu, tak zmiany pozycji z waruj na sad.. leżą.. Raz, drugi się uda. Fajnie, super, dzika radość. Zaczynam kolejne ćwiczenia, które wychodzą, bo są jej dobrze znane i obcykane. Na koniec znowu chce powtórzyć siad z waruj.. I o.. z łapki, na łapkę, bo Santa pierwszy raz to robi, i nie rozumie, dlaczego nie dostaje nagrody. No przeciecz jak to, usiadła w szybkim tempie. owszem,a le nie tak jak miała i nie tak jak robiła to dosłownie 5 minut wcześniej >.<
Ona to robi specjalnie. ja to wiem.
Wredna suka -_-

Będziemy się w tym paprać wieczność, a i tak na zawodach / egzaminach zrobi zwykłe siad...




W ten weekend jedziemy do pastuszkowa zapoznać się z łowieczkami ! <3


5 komentarzy:

  1. Tak to jest :c Mało czasu na wszystko :c
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak,klasa maturalna..to już nie ma tyle czasu, pamiętam po sobie :D.
    Ja się cieszę jeszcze chwilą wakacji, ale niedługo też będę musiała kombinować żeby mieć dość czasu dla psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz ciężko bo klasa maturalna... A ja to zwykłe gimnazjum. A szkoła = mniej czasu dla psa.
    Za niedlugo jesień z której się okropnie cieszę. :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja dopiero 1 liceum, oh yeah :D Cieszę się póki mogę!

    Ej, tak będzie tylko do matury :D A potem najdłuższe wakacje w życiu, studia... Jest na co czekać :) i z czego czerpać power na dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero chcę z moim psiakiem wybrać się na szkolenie i mam nadzieję, że mu się to spodoba. Tym bardziej że jest to szczeniak więc jeszcze dużo przed nim. Jednak już zaczynam o niego dobrze dbać i się nim zajmować. W sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ kupiłem niezbędne akcesoria i jestem zdania, ze mu się to zaczyna podobać.

    OdpowiedzUsuń