niedziela, 24 marca 2013

9 miesiecy.

Santa ma już 9 miesięcy. Bardzo dziwnie "wszedłyśmy" w ten wiek.
Rafik rozwalił jej opuszkę, suka dostała cieczkę, a do tego przez to całe "zamieszanie" Sancie popsuło się chodzenie przy nodze, bo strasznie wyprzedza -.^ Dlatego po pierwszej nieudanej próbie odłożyłam to do końca cieczki. Przez to samo dzisiaj nie mogłyśmy być na treningu, a kolejny dopiero po swiętach. Z jednej strony dobrze, bo moze już będzie po cieczce i MOŻE w końcu będzie zielono, bo jak na razie to mamy zajebistą ZIMĘ tej WIOSNY...


ubrałam się dzisiaj jak eskimos. 
Grube getry, na to spodnie od munduru, desanty, bluza, kurtka.
Założenie było takie, ze minimum na dworze spędzę godzinę - byłam 2 h - bo dopóki jest śnieg biegamy po tym największym, żeby Santa mięśnie wyrabiała ( i przy okazji ja ) nie żeby coś ale śniegu to ja miałam za desanty, a one maja ok 35 cm O.o
Potem kilka razy wbiegałyśmy po stromych stronach górki, a schodziłyśmy tą mniej stromą.

Wchodzimy....

                                   i schodzimy...                                   i znowu wchodzimy...                                     


W ogóle wychodzę dzisiaj rano z psami na podwórko, a tam jakiś kundel, wielkości jamnika, wiec bardzo duży xD
Rafik zaczął szczekać, a Santa przyjęła pozycję dominującą, tylko czekała, aż pies zrobi nie właściwy ruch..a ten pies co? Wziął i zaczął jej posuwać przednie łapy -_- Myślałam, ze zejdę ze śmiechu xD
Wzięłam kija i go przegoniłam.

A tutaj dowodzik, ze Santa ląduje na przednie łapy / cztery łapy :D


Trochę słabo widac skok, ale lądowanie widać :P

No i moja sucz w całej okazałosci
RONI Dobrzyków.
9 miesiecy.
26 kg.
60 cm w kłębie.





6 komentarzy:

  1. "Zaczął jej posuwać przednie łapy", nawet nie wiesz jak się uśmiałam XD. U ciebie aż tyle śniegu? U mnie normalnie odwilż -.-. Także planuję zakup Owczarka Niemieckiego, można wiedzieć w jakiej hodowli kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Santa pochodzi z hodowli Dobrzyków ( BELOS vom Patscherkofel x GINGER aus Buddy's Meute )

      Usuń
  2. "Zaczął jej podsówać przednie łapy" xd Jeb*am xd .
    Santa ma bardzo atletyczną budowę :) . I dodaj zdjęcia Rafa jak możesz ,bo się za jamniorem stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego dla Santy :)
    U mnie też niestety tyle śniegu,kurde kiedy przyjdzie ta wiosna? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnę mamy już od 3 dni, nie widzisz tej wiosennej aury? :D

      Usuń
  4. Hahahahahahha zboczony kundel xDD
    U mnie śnieg sie topi *.*
    A na tym zdj z lądowania.. jaki wzrok xDD

    OdpowiedzUsuń