niedziela, 23 grudnia 2012

Pół roku !

Dziś Santa obchodzi swoje "pół urodziny".
Z tej okazji chciałam trochę streścić  jej 6-cio miesięczny żywot i 4-ro miesięczną mękę, którą przechodzimy wspólnie z Rafikiem xD

Byczek :D
 Pamiętam, że jeszcze na starym blogu pisałam, że na Mój szacunek Santa będzie musiała sobie zasłużyć. Że trudno będzie mi się przestawić z pracy z dorosłym obczajonym psem, na niesfornego szczyla, który co rusz wyprowadzał mnie z równowagi - stare czasy...
 I tak, też było. 
Na szczęście mamy to już za sobą, Santa wie czego ja od niej oczekuje, Ja też już wiem jak w niektórych sytuacjach reagować, przewiduję już nawet co jej do tego małego móżdżku w danej chwili może strzelić.


 Santa, szczerze i bez bicia spełnia moje najśmielsze oczekiwania. 
Miała być psem żywiołowym, pewnym siebie, nieustraszonego, chętnego do pracy, tak abym nie musiała się jej prosić, żeby coś zrobiła. Miała być sprawna fizycznie, nie bała się wody, lubiła się tarzać w błocie, bawić z innymi psami. Żeby była idealnym przedstawicielem swojej rasy, tj. popęd łupu, wrodzony aport, wpatrzenie w właściciela, chęć współpracy, nieograniczone właściwościowi fizyczne.


Mamy jeszcze dużo do robienia. Zwłaszcza skakanie na biegaczy -.-
Ale tak to jest całkiem fajnie
   
 I na koniec Pan Joseph :P


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji pół roku :D Dużo szczęścia i radości,a na deser worek kości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się waszym szczęściem :D
    Niestety początki zawsze są najtrudniejsze, powodzenia w dalszym realizowaniu planów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zdradzić ile waży teraz Santa i ile ma cm w kłębie? Fajnie rośnie i super, że spełnia Twoje oczekiwania ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Sancie wszystkiego najlepszego :) Bardzo się cieszę, ze już coraz lepiej się dogadujecie i że uczycie się siebie nawzajem :D Życzę by Wasze relacje były cały czas coraz lepszy :)
    Piękne zdjęcia.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, fajnie się wyrabia ta Twoja suka :)
    Bardzo podoba mi się jej sylwetka :) Ciekawe jak będzie wyglądała za kolejne 6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń